divendres, 12 de maig del 2006

Sensacions agradables

Aquest matí estava especialment motivat per entrenar una estona sense exigències. He sortit de casa i queien unes gotes. Als quinze minuts ja abandono la ciutat i entro en un bosquet. A estones corro per un camí ample, però en altres moments el camí és estret, tot rodejat d’arbres i de silenci. Les gotes em mullen el rostre i es confonen amb la suor. Vaig a un ritme tranquil. Sento l’olor de la terra mullada, el trepig dels meus peus i la meva respiració ritmada. No penso en res. A estones em passen pel cap algunes idees sobre alguna de les coses que tinc pendents de fer. Aquests pensaments m’ajuden a ordenar-me una mica. Escolto a alguns ocells. Al mig del camí sorprenc a un esquirol que surt corrents a refugiar-se entre els matolls més propers.
De retorn a casa deixo el bosc i torno a trepitjar l’asfalt. Arribo a casa relaxat i a punt per afrontar la darrera jornada escolar de la setmana.