diumenge, 20 de juliol del 2008

La Marató de TV3

L'any passat també vaig estar en aquesta cursa que organitza el Senglar-O a Sant Cugat del Vallés a prop de casa i amb l'objectiu de recaptar diners per la Marató de TV3. Són 6 hores d'orientació des de les 10 a les 16 hores en modalitat d'equips i amb modalitat individual. Hi vaig amb la intenció de córrer un parell d'hores.
S'aixeca el matí fred, i un cop recollit el pitrall inicio el C1, el circuït més llarg i difícil. Només abandonar el Parc de la Pollancreda em topo amb tots els camins enfangats. Cal anar en compte. Les fites 2, 3 i 4 les trobo bé, però no es pot dir que les clavi. La 5 se'm travessa una mica degut a una mala interpretació del terreny, ja que hi vull veure el que no hi ha. Finalment em dono compta del meu error i la trobo amb facilitat. A partir d'aquí la resta de fites les clavo i acabo el circuït en poc menys d'una hora i mitja.
Descanso una mica i comento la jugada amb alguns companys abans d'iniciar el C2, una mica més curt, però amb el mateix número de fites, 12. La 2 està lluny, però s'hi arriba per camins amples i sense problemes. Aprofito per veure totes les fites a buscar i prendre decisions de quins camins seguir. Això fa que aquest circuït sigui ràpid i amb poc menys de 45 minuts ho tingui tot llest. Ja en tinc prou. Ha estat un matí agradable i cap a casa.