diumenge, 9 de setembre del 2007

Molt millor

Després de tot un any de no córrer cap competició en asfalt avui tornava a la mitja de la meva ciutat. Tenia fresc en el record l’edició de l’any passat en que ho vaig passar malament i vaig acabar amb molt males sensacions. No estava disposat a que es repetís la mala experiència. Pràcticament no he escalfat. De fet quan han donat el tret de sortida baixava amb tranquil·litat cap la línia de sortida. Ha passat minut i mig abans de trepitjat la catifa. Calia anar en compte en els primers quilometres de baixada.
Al km. 3 m’he trobat amb el Josep i hem fet més de 10 km. junts tot petant la xerrada, a estones en anglès per fer pràctiques. Ell havia fet ahir els 10 km. de Matadepera.
M’havia plantejat la cursa en tres parts. Passàvem aquests primers km. entre 5-40 i 5-22. A partir del km. 7 i ja superades les pujades de la primera volta hem accelerat una mica per posar-nos entre 5-20 i 5-10. La primera volta l’hem passat en 57 minuts, un minut més que l’any passat,  però molt més fresc.
A la baixada de la segona volta anàvem a poc més de 5 (entre 5-02 i 5-09). El Josep es trobava bé i ha marxat endavant. He fet la pujada a un ritme de 5-30 per tornar a recuperar el ritme per sota de 5-10 en els darrers quatre km. i entrar a l’arribada amb bon ritme i molt bones sensacions.

La segona volta l’he fet en menys de 55, per un final de 1-51-46 i 541 de 762 arribats.