dimarts, 11 de març del 2008

Em deixava una fita!

Tornava a Canovelles on la temporada passada vaig guanyar en el C2. Avui participava en el C1, un circuït més llarg i amb més competència. Eren 7.100 metres, amb 22 fites i 260 metres de desnivell. Era la tercera cursa del circuït Oros de la temporada i malgrat un contratemps ha estat la millor de totes les curses.
Ha estat una cursa amb molt bones sensacions. En tot moment sabia on em trobava i anava ràpid de fita a fita sense problemes per trobar-les. Però a la fita 16, no sé que m’ha passat, segurament falta de concentració. Ja veia el final a prop. He sortit corrents, però en direcció a la 18. Sort que a prop d’aquesta m’he adonat de la meva errada i he tornat enrere a trobar la 17, la fita que em deixava. A més, no hi havia manera de trobar-la. Estava a prop d’una riera i vinga riera amunt i avall. Per fi!
I ara a córrer a tot drap, 18 i 19 que estava ben lluny, però el camí era fàcil. A partir d’aquí s’enllaçaven una molt a prop d’altre fins a la 22. Aviat s’ha constituït un tren. Érem 4 un darrera l’altra ràpid, ràpid pel mig del bosc fins arribar al final després d’una forta baixada, travessar la riera i una forta pujada: 1-23-48 i més de 17 minuts per la 17.

A la primera cursa del circuït Oros, al gener al Pla dels Capellans (4.420 metres i 28 fites) vaig arribar a 43 minuts del primer. A la segona, al febrer al Parc Forestal (5.870 metres  i 20 fites) vaig arribar a 68 minuts del primer. I avui la tercera, la més llarga, només he perdut a 27 minuts respecte al  primer.