divendres, 19 de març del 2010

Sprint Fòrum

Una nova cursa sprint urbana a Barcelona, aquest cop al Fòrum. No hi havia tornat des de que el van inaugurar en una mena de jornada de portes obertes. Excepte els blocs de pisos propers i les zones comercial no el trobo massa canviat, una gran esplanada que no m'agrada gens.
Arribo amb temps per escalfar una estona i així aprofitar per veure alguns dels racons inclòs el monument als afusellats al Camp de la Bota. M'hi aturo i em fa pensar en la infinitat de coses que han passat als diferents llocs al llarg del temps. També penso en el que ha canviat la zona des del temps de les barraques del Camp de la Bota. Recordo quan de petit anava amb els meus pares a visitar la meva tieta i els cosins que aleshores vivien allà. Tinc imatges del lloc ben vives a la meva memòria.
Ja és hora de fer el primer sprint.
Ens informen de petits canvis degut a que fan un congres de l'Audi i hi ha una zona per la que no podem passar. Intento anar ràpid, però em costa agafar velocitat en aquest començament. En la 4 i la 5 no faig la millor opció de recorregut, però tampoc perdo massa temps. La pitjor errada i per tant pèrdua de temps la faig del 7 al 8. De segur que hi perdo més d'un minut. A partir d'aquí em centro millor en la cursa i en el mapa i faig una bona cursa intentant córrer al màxim de les meves possibilitats. Han estat 27-31 per 3700 metres 17 fites i 35 metres de desnivell, posició 18 de 24 classificats.


Una estona, no gaire de descans, i ja estic a punt per afrontar el segon sprint del matí. Aquest cop surto molt més concentrat i no faig cap errada. Em sento molt més ràpid, encara que quan a les darreres fites m'avança el Carles Montejo puc veure el que és anar ràpid. Molt millor temps i posició que en el primer sprint, 22-44 per 3.500 metres, 14 fites i 35 metres i posició15 de 23 acabats.
Ara a esperar a l'endemà amb la cursa de Copa Catalana de Llers i la propera sprint al Parc Güell del mes d'abril.