divendres, 24 d’agost del 2007

Return

Tornava cap a casa en dissabte, però ja des del dijous es respiraven aires de final. I quan s’inicia aquesta sensació el que tinc ganes és d’estar ja a casa, sobre tot, en el moment en que s’inicia el llarg viatge de retorn. Des del moment que deixo la casa de Broadstairs, fins el moment que tornaré a trepitjar casa meva passaran 12 hores en diferents mitjans de transport. D’alguna manera m’agradaria estalviar-me tot aquest impasse que no m’agrada gens i que se’m fa massa llarg.
Hi ha moltes més mesures de seguretat a l’aeroport de London (Stansted) que a l’aeroport de Girona on tot és molt més relaxat. També sé que després d’aquestes dues setmanes, hauré de passar un parell de dies per tornar-me a readaptar a la situació de casa, encara que continuant gaudint de les vacances.
Amb aquest post dono per acabat el meu relat de l’estància de dues setmanes a Anglaterra. 
Estic intentat junt amb les companyes catalanes de curs deixar una mena de recopilació d’aquesta experiència, així com possibles activitats útils per l’escola en la meva pàgina web.