dissabte, 30 de maig del 2009

Campionat de Catalunya de relleus

Encara no han passat 6 mesos que ja torna el Campionat de Catalunya de Relleus. Aquest cop forma part dels 2 dies dels Pirineus a la Cerdanya en concret a Bellver. Fa un dia gris i desagradable en alguns moments ventós i amb pluja intermitent. Tornem a presentar el mateix equip en la categoria d'homes veterans i en el mateix ordre de sortida (Iñaki, Manel i jo), i un equip femení sènior format a darrera hora.
La sortida en massa de tots els equips és espectacular. Des del centre de competició es pot veure com els orientadors passen per una de les fites. L'Iñaki ha fet una molt bona cursa i ens ha deixat ben col·locats. Ésun terreny amb força desnivell, boscós, però net per córrer sense massa dificultats i amb moltes roques.
No hem vist al Manel passar per la fita vista i el tenim arribant i jo encara no estava preparat. Surto a tractar de millorar la nostra posició del campionat del desembre, però malgrat trobar sense dificultats les dues primeres fites aviat sóc conscient que avui em costa estar centrat en la cursa. I vaig tenint petites dificultats gairebé en totes les fites fins arribar a la 8.
En aquesta hi passo més de 20 minuts quan amb 3 o 4 eren suficients. Feia molt de temps que no tenia una errada d'aquest tipus. De fet em va costar molt ser conscient d'on estava. A partir d'aquí vaig anar fent, però sense forçar físicament, el desnivell era molt pronunciat i no valia la pena cansar-se més del compte. Vaig fer un dels pitjors temps de tots els rellevistes 1-35 per 3600  metres, 15 fites i un desnivell de 250 metres, quan en realitat es podia fer al voltant d'una hora sense massa problemes. Tota una decepció. Va estar una llàstima, ja que van repetir la mateixa posició que feia uns mesos (11è) quan podíem haver quedat dins del top-10 amb relativa facilitat.



L'equip femení sènior tot i ser debutant va assolir la 7ª posició i entre els dos equips van aconseguir un bon grapat de punts per la classificació de clubs de la Copa Catalana.