divendres, 12 de juny del 2009

Tot un rècord: 1-15-31

1-15-31 no és el temps total d'una cursa. És el temps que vaig estar per trobar una fita.
La fita 7 de la cursa de Copa Catalana de Saldes. El mapa de Saldes és un mapa amb fama de difícil, però la temporada passada no m'havia anat pas tan malament. De fet hi vaig anar amb l'ànim de fer al voltant de 1-15 o 1-20 en tota la cursa. El guanyador de la meva categoria va finalitzar la cursa amb un temps de 1-05.
No vaig començar massa bé. Al sortir de la primera fita i dirigir-me cap a la segona vaig  orientar el mapa al revés. Sort que quan ja portava una estona vaig veure l'errada i vaig poder rectificar, però la pèrdua ja era important, uns 10 minuts. Vaig continuar la cursa sense massa problemes.
La 7 estava lluny de la 6 i en una zona boscosa, sense massa referències, unes clarianes, i unes roques i les formes del relleu. Vaig voltar al voltant de la zona amunt i avall, cercant aquestes referències, tractant de resituar-me, però no hi havia manera. Per dues vegades vaig trobar una fita que no era la meva. També un parell de cops em va passar pel cap que el millor que podia fer era retirar-me, però  sóc tossut de mena i vaig continuar donant voltes.
Al final allà estava. Com passa el temps de ràpid quan no es troba una fita! La resta de la cursa ja sense pressa no va tenir història. Ja només es tractava d'acabar i d'oblidar la cursa per esperar la propera.