dijous, 3 de juny del 2010

Vallgorguina, els relleus de nou

Torna el Campionat de Catalunya de Relleus i serà la meva tercera participació. Fa dues temporades a Gavà vam participar amb un únic equip d'homes veterans, la temporada passada a Bellver de Cerdanya vam poder presentar dos equips, de nou homes veterans i dones sènior. Aquest any ja som tres els equips. Incorporem un equip d'homes sènior.
Aquest campionat es ben especial. L'ambient de cursa és diferent. Hi ha molta participació i en l'ambient pre-cursa pots xerrar amb molts companys d'afició.
El club ha crescut i queden lluny aquelles curses en que pràcticament ens trobàvem sols a la sortida.
L'inici en massa també ha estat tota una novetat per a mi. Aviat vaig estar en mig d'un núvol de pols i de cop i volta em vaig trobar al darrera de tot de la fila. Coi com córrer aquesta gent!
I la primera fita en una pujada dura, dura. De seguida noto que encara no estic recuperat dels problemes que he arrossegat aquestes dues darreres setmanes i les pujades se'm fan més feixugues del normal. Serà així al llarg de tota la cursa i per postres m'equivoco de fita. Les visito totes abans de trobar la meva i em faig un bon fart de pujar i baixar.
Vaig bé fins a la 6, però en la cerca de la 7, vull fer una maniobra agosarada i perdo 15 minuts. Això passa per ser atrevit. Em vaig fotre en un lloc ple d'arbre caiguts i vegetació que no em deixava avançar i quan vaig sortir no sabia ben bé on estava, vaig tenir que tornar a la 6 i des d'allà trobar la fita.
A partir d'aquí la cursa va ser força ràpida, però van ser 1-20-09, quan el meu objectiu era fer una horeta. De nou he estat el relleu més lent dels tres. A veure si milloro.


Felicitats a tots per la cursa, especialment als meus companys de relleu que estic segur que van recuperar terreny i posicions en la classificació.

Espero deixar enrere aquest cansament inexplicable que he passat les dues darreres setmanes i tornar a entrenar en normalitat per recuperar la forma. Diumenge m'espera una cursa molt maca a Peguera i a finals de mes a Sant Jaume de Frontanyà on espero ja poder donar guerra de la bona.