divendres, 7 d’octubre del 2016

Gaudint de l'orientació a Santpedor



Diumenge 2 d'octubre de 2016
Copa Catalana de mitja distància a Santpedor
3,1 km. (real 4 km.) 13 fites 
49-56, tercer classificat de nou arribats en la categoria H50

Anant cap a Santpedor pensava que feia força temps que no participava en una cursa d’orientació de les que podríem anomenar format clàssic. Conec el mapa on correrem. Hi vaig córrer a latardor del 2007. Recordo que és on vaig estrenar la brúixola de dit.
Arribem amb el temps just per complir el ritual d’agafar el pitrall i dirigir-nos cap a la zona de sortida i començar de seguida. No em resulta difícil entrar el mapa. He estat lent en la primera fita, amb algun petit dubte per identificar el camp on em trobava. Entre la gran quantitat de camins i camps de conreu resulta fàcil orientar-se sense massa dificultat. Es tracta de ser ràpid al prendre les decisions del que cal fer per anar de fita a fita, i després també ser capaç d’executar-les bé i ràpid.
Crec que excepte un parell de trams cap el final de la cursa en que podria haver pres una millor decisió, he resolt amb solvència el fet de trobar la millor opció per anar a les diferents fites. Com gairebé sempre m’ha faltat ser més ràpid en els desplaçaments de fita a fita. Estic segur que puc fer-ho i que aquest és una de les meves debilitats, juntament amb algunes petites aturades al mig dels trams per comprovar si segueixo el pla i si vaig bé, identificant elements segurament innecessaris.
Però fet i fotut, acabo la cursa satisfet de com m’ha anat i a més m’ho he passat genial.