dissabte, 19 d’agost del 2017

Navegació entre tancs: segon dia de la O'Cerdanya


O’Cerdanya
Dissabte 12 d’agost de 2017
Mitja Distància a Sauto (Puig de La Tausse)
3,6 km. 14 fites i 90 m. de desnivell
Van ser 4,4 km. 91 m. de desnivell 58-29 i 59 de 64 classificats a 33-56 del primer


Ha tocat matinar de nou. Sóc dels primers en sortir. Correm en un lloc ben singular: un camp de tir i maniobres de l’exèrcit francès on hi ha alguns tancs.
La primera un cop he baixat una mica, tracto de fer-la a nivell. Per tal que no em passi com ahir pujo massa. Els pocs elements significatius així m'ho indiquen i haig de baixar per fitar. Després de travessar un petit curs d'aigua haig de remuntar. Em trobo en una zona oberta que no identifico al mapa. Em concentro en el relleu per trobar el sortint on hi ha la segona. La 3 resulta fàcil
En la 4 dono una mica més de volta de la necessària. Enllaço bé les dues següents i les dues que han posat per travessar la carretera.
La 9 està en una zona oberta amb moltes fites. És un bon lloc per córrer. Hi ha orientadors per tot arreu i en totes direccions. És una bona imatge del que és aquest esport. Veig una fita mica lluny a l'altra banda d'un mur de pedra. Penso que és la meva, però resulta no ser-ho. Em ressituo. Me l'havia deixat enrere. Pràcticament havia passat pel seu costat, però no li havia fet cas. La 10 és ràpida. L'11 està molt clara, però la pujada que porta a la roca on està resulta feixuga. A la 12 pujo una mica més del compte i la veig des de dalt. Dues més i ja està. Acabo satisfet de com m'he mogut en aquest terreny sense massa pèrdues innecessàries de temps i amb bona navegació  de fita a fita, però amb el desplaçament massa lent. De nou finalitzo entre els darrers de la classificació i amb un temps molt allunyat dels primers.