dimecres, 4 de juny del 2008

Una nova modalitat de podi

Aquest diumenge la cursa era ben lluny i al sortir de casa plovia a bots i barrals. Es feia al Parc Palomera, a prop de Saldes, just a sota de La Gallina Pelada. El lloc és preciós però les condicions meteorològiques no en permetien gaudir gens. Va estar una llàstima.
La zona on transcorria la cursa tenia molt desnivell i s’anunciava una cursa molt tècnica. Em toca sortir el primer. Les primeres 4 fites les trobo ràpidament. Em fixo amb tots els detalls del terreny: roques, rierols, tàlvegs, petits corriols. Camí de la cinquena em despisto una mica i a la sisena faig la gran errada de la cursa. Opto per un itinerari agosarat i m’equivoco. Estic bastant temps per trobar-la. M’he enfilat massa amunt quan la fita estava més avall. Quan la trobo veig clarament que l’opció més fàcil (seguir el camins) també era
la més ràpida. Segurament no val la pena arriscar-se tant.
De la 6 a la 7 hi ha una tirada llarga, amb una llarga pujada on en alguns moments em trobo frenat per la vegetació. Canviem de zona. Tinc la sensació de recuperar el temps que havia perdut en la 5 i la 6. Vaig trobant les 6 fites restants sense dificultat. Han estat 3.300 metres amb 270 de desnivell i 12 fites en 1-21-40 i de nou segona posició.
Acabada la cursa, avituallament, comentaris amb els companys de les opcions d’itineraris entre fita i fita i el temps d’espera per recollir els premis. En tota la cursa no ha plogut, hem estat de sort, però en el lliurament de premis cau tota l’aigua del món a sobre nostre.
Posteriorment a casa amb tranquil·litat analitzo la cursa. Molt bé la primera part on encapçalo de nou la cursa, però a part de les errades en la 5 i la 6, on acabo de perdre el primer lloc és en la segona part, i sobre tot, en les darreres fites. Ja m’ha passat en altres curses. Quina pot ser la raó ? Manca de concentració ? Relaxament per què ja acabo ? Tinc que esbrinar-ho per tal d’evitar-ho.