diumenge, 25 de desembre del 2011

Voltes i més voltes

Torno de nou a la pista d'atletisme. Aquesta serà la meva tercera participació en les 24 hores per relleus a les pistes de Can Dragó organitzada per corredors.cat per col·laborar amb la marató de TV3. Faig un relleu de dues hores en l'equip de l'es-k-mot vallesà de 7 a 9 del matí. 
M'haig de llevar ben d'hora per poder menjar una mica abans de començar a córrer. Arribo molt just de temps a les pistes per donar al relleu al David que ja porta dues hores corrent. Les primeres voltes són d'escalfament, però no vaig pas lent, entre 5-35, 5-20 el km. en els primers 4 kms. M'enganxa un corredor i fem junts el que resta de l'hora. Portem un bon ritme i aviat anem per sota de 5 el km. Passo el km 10 de cursa en 51-30. Una estona més, i el fins ara meu company de cursa es rellevat. En la primera hora de cursa he fet 11.600 metres. a 5-09 de mitjana. 
Em trobo bé, però baixo una mica el ritme.,Però de nou torno a accelerar i faig uns quants kms. més per sota de 5 tot seguint a un corredor que m'avança i al que jo avanço diverses vegades. Passo la mitja marató amb 1-48, i a partir d'aquí afluixo. Ja no sóc capaç de mantenir aquest ritme tan alt.  La fatiga apareix després de tanta estona donant voltes i més voltes a la pista.
Ja fa estona que tinc al Pau esperant fer la següent hora del relleu. He fet 22400 metres en poc menys de dues hores a un ritme mig de 5-08. He quedat molt satisfet del ritme de cursa que he estat capaç d'aguantar. La veritat és que no ho esperava. Hauré de seguir entrenat amb regularitat i provar-me en una cursa d'asfalt de 10 km. i potser també en una mitja i comprovar si les puc fer sota de 5. No fa pas massa temps anar a aquests ritmes era del tot impensable.

2 comentaris:

FerRun ha dit...

Ricard, ostres veig per la foto que t'has engreixat una mica...jejejeje. Bon Nadal i millor 2012. FerRun

Ricard Masferrer ha dit...

Són les festes, ja se sap les celebracions, els dinars, .... ;-) Bon 2012 Ferran