diumenge, 14 de maig del 2023

Baixo de l'hora

 

16ª. Cursa Sant Quirze del Vallès Memorial David Rovira

10,1 km. 57-53 5-44 x km. 208 de 242 classificats

Torno de nou a Sant Quirze del Vallès, una cursa al costat de casa molt ben organitzada i a un preu molt econòmic. Si no m’he descomptat amb l’avui ja en porto 6.

Vaig corrent des de casa i arribo just uns minuts abans de començar per agafar el pitrall i posar-me a darrera de tot. Ben aviat comprovo que porto un bon ritme. Vaig per sota de 6 amb facilitat. Passat el primer quilòmetre deixo enrere la llebre de l’hora. Enfilo la pujada del segon quilòmetre a bon ritme i aprofito la baixada del tercer per agafar un bon coixí. El meu objectiu és baixar de l’hora. Encara aguanto per sota de 6 el quart quilòmetre, encara que només per un segon. Em trobo molt bé i gaudeixo de córrer. El cinquè amb el que tanco la primera volta el faig amb 6-01.

En el primer pas per la catifa d’arribada marco 28-45. Agafar aigua m’alenteix una mica, però ben aviat vaig de nou a bon ritme. Em mantinc a 6-04 i 6-00. I torna la baixada. L’aprofito per seguir guanyant segons i em marco un quilòmetre a 5-12. Ja ho tinc però no em relaxo i segueixo baixant de 6 en els dos darrers per acabar molt content amb 57-53. El que suposa una segona volta amb 29-08.

No pensava pas anar tant sobrat. Les sensacions han estat molt bones al llarg de tot el recorregut. L’avituallament final esplèndid com sempre.

A l’arribar a casa i guardar el pitrall m’he trobat amb la sorpresa que en l’edició del 2019 portava el 199, i avui portava el 200.

Aquesta ha estat la meva cursa 38 de 10 kms, i la meva cursa 598 en total, a dues curses d’assolir un número rodó.




4 comentaris:

Sergi Alexandri ha dit...

Felictats Ricard, i encantat de veure't amb la gorra vermella !!!

Sergi Alexandri

Ricard Masferrer ha dit...

Gràcies Sergi. Seguirem corrent en diferents modalitats mentre el cos aguanti i gaudint del que ens agrada. M'agrada tornar a l'asfalt i retrobar vells amics.

Dioni Tulipán ha dit...

Bona cursa Ricard!!

Folgadament per sota dels 60' i a sobre en un recorregut prou dur!
De quan en quan un cursa d'asfalt t'anirà bé per mantenir una mica la "chispa".
Fa temps que no entrenes quilòmetres de 5'xx" així que tot un èxit.

Que mai perdis la gorra vermella :-)

Ricard Masferrer ha dit...

Realment molt millor del que esperava. La meva idea és gaudir d'alguna cursa d'asfalt de tant en tant. També m'agrada exprimir-me a ritmes "alts". En els entrenaments tan sols rodo, poques vegades forço el ritme.
La gorra vermella s'ha de conservar.