diumenge, 30 de maig del 2021

Any i mig després...

Popular C1 Campionat de Catalunya Universitari a Taradell

8,3 km. 28 fites 1-48-22 13-01 x km. 184 metres de desnivell 33 de 37 classificats

Fa gairebé un any i mig de lameva darrera cursa d’orientació a peu. En tot aquest temps no m’he estat pas aturat, però és molt de temps sense entrar en competició. M’anirà bé per veure com estic sobretot d’orientació. Per la distància i pel nombre de fites calculo que necessitaré un parell d’hores i també penso que en algun moment pagaré tot aquest temps sense curses d’orientació amb algunes pèrdues de temps importants en algunes fites.

Preparat per sortir

En marxa

 

Surto força bé i tret d’alguna petita errada les primeres 4 fites les trobo amb relativa facilitat. Serà de la 5 fins a la 8 on perdré més temps. Em costa situar-me bé en el mapa i identificar amb claredat els diferents elements. A partir de la 9 ja m’entono i començo a trobar les fites amb relativa facilitat. Les 4 fites situades en la zona urbana són fàcils i puc córrer a un bon ritme. Segurament no tot el ràpid que voldria, però tampoc està malament.

La darrera part de la cursa en una zona de les típiques margues de la comarca d’Osona em resulta molt divertida. La primera que hi ha a les margues em costa una mica, i me la passo de llarg, però en la resta interpreto bé els diferents elements del mapa i del terreny i malgrat anar lent les vaig trobant. 


 

Entro en la darrera part i intento anar el més ràpid possible.

Ha estat una cursa dins de les meves possibilitats actuals. He pogut gaudir de l’orientació i de córrer pel mig dels camps i dels boscos. Ara toca esperar que puguem seguir gaudint de l’orientació de manera continuada. De moment hi ha un parell de cap de setmanes amb curses de Copa Catalana programades.

Revisant el mapa i les errades