diumenge, 2 de setembre del 2007

Memorial David Rovira

Ahir a la tarda vaig viure una cursa ben especial a prop de casa. Després de gairebé un any sense córrer cap cursa d’asfalt, corria a Sant Quirze del Vallès, 5 km. en record de David Rovira, un noi de 12 anys que va morir en un accident el passat mes de maig. El seu pare és corredor i també pertany a corredos.cat. Ens varem aplegar una bona colla de correcats i més companys relacionats amb el món del córrer.
Primer van fer dues curses pels més joves i després amb una mica de retard es va donar la sortida. Vaig sortir de força enrere i em va costar agafar el ritme dins d’aquella munió de gent en uns carrers que eren força estrets, però passats els primers centenars de metres ja podia córrer al meu aire. El pas del primer km. marcava 4-28, més ràpid del que esperava. El segon km. que picava una mica avall el vaig passar amb 4-23. La cursa estava plena de tobogans i de giragonses pels carrers de Sant Quirze. El 3r. km. era el que pujava més i això es va notar amb els 4-49. Ja només en falten 2, el 4rt. en 4-36 i ara cal aguantar el darrer km. que finalment em surt en uns magnífics 4.20. Acabo satisfet amb els meus 22-36 finals i 120 de 257 arribats.
Recollir una bona bossa de regals, tot tenint en compte que la cursa és gratuïta, amb samarreta inclosa, petar la xerrada amb els companys que hi ha per allà i tornar trotant fins a casa tal com havia vingut. El proper diumenge tornaré a l’asfalt una altra vegada amb la mitja marató de Sabadell. A veure si tinc sort i tinc millors sensacions que l’any passat!