dimecres, 11 de juliol del 2012

Dos dies ben diferents

Sant Jaume de Frontanyà el poble més petit de Catalunya torna a acollir els dos Dies dels Pirineus organitzats pel xinoxano.
Han estat dos dies ben diferents. El dissabte amb sol i molta calor per sobre dels 30º i un diumenge ennuvolat i fresquet que va acabar amb pluja. 
El dissabte és la cursa llarga, al mateix temps campionat de Catalunya de llarga distància: 4200 metres i 14 fites. Després d'esperar una bona estona a la sortida ja que anaven amb molt de retard faig una molt bona primera fita. En la 2 i la 3 perdo una mica de temps en totes dues per una lectura precipitada i poc acurada del mapa. No n'aprendré mai. L'altra errada important serà a la 8. Hi estic molt a prop però està molt amagada. No la veig i passo una bona estona fins a trobar-la. En aquesta cerca m'allunyo força fins que em torno a resituar. La pèrdua de temps va ser important. A partir d'aquí tracto de córrer el màxim possible per acabar mitjanament satisfet en 1-45-03 i 19 de 25 classificats.
Diumenge toca la cursa de mitja distància, 2700 metres i de nou 14 fites. No faig el que es pugui considerar una cursa perfecte, però acabo molt satisfet de com em va. Vaig força directe de fita a fita, sense errades i sense pèrdues de temps importants, excepte a la fita 9 on em podia haver estalviat un parell de minuts. M'he trobat força bé de físic i he corregut amb ganes quan el terrenys m'ho permetia que no era sempre. Han estat 49-01 i 16è de 22 classificats. 
Com sempre i des de la taula de casa i amb la tranquil·litat que dóna no estar en cursa on cal prendre les decisions al moment veig algunes opcions millorables.

2 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Ricard, ¿es más Coco que Piernas?

Ricard Masferrer ha dit...

Denis per assolir un bon resultat a orientació calen cames, però el més fonamental és una bona orientació. Fins i tot les curses que et surten bé, fas alguna errada d'orientació que pot permetre guanyar una mica de temps per poc que sigui.