diumenge, 25 d’octubre del 2009

El terreny de Moià no m'agrada

Vaig córrer dues curses de lliga espanyola en aquest mateix mapa la temporada passada i malgrat que el lloc m'agrada molt, no així el terreny. Ara és el campionat de Catalunya, el dissabte el de llarga distància. Al llarg de la setmana m'he mirat els mapes i em costa trobar-hi referències.
Surto bé, però lent. Aviat veig que hi ha un grup de fites en poc terreny que em donaran problemes i així és. La 4 em costa una mica, i després de perdre una mica de temps i situar-me bé la trobo. La 5 (43) no em sembla difícil, i a més està molt a prop de la 6 (104). Totes dues estan en un llom. Ja estic al llom. Hi ha més gent buscant alguna d'aquestes dues fites, però no hi ha manera. Llom amunt i avall. Torno a un petit corriol que és el punt de referència més proper i torno a fer tot el llom fins a dalt d'un camí principal i no la veig. Baixant del camí em trobo al Josep Mª Palau i després al Bartomeu, que també les estan
buscant. Per fi allà tenim la 104 (6) i una mica més avall la 43 (5). He estat més de 30 minuts i he tornat a tirar la cursa enlaire.
A partir d'aquí ja no hi trobo dificultats, però vaig lent i no massa animat. Arribo al final convençut de no haver fet una bona cursa.


Porto unes quantes curses (Gósol, Cantonigròs, i aquesta) en que sempre faig una errada important en la que perdo molt de temps en una fita de les primeres, més de 20 minuts, i malgrat ja no cometre més errades faig la cursa sense massa convicció i molt lent quedant molt allunyat de les primeres places. Tinc que trobar el punt de forma de l'inici de la temporada en la que gaudia més de les curses, anava ràpid i les trobava amb facilitat. Fins i tot, quan feia una errada les cercava amb convenciment, ara ja no és així, i després d'una errada faig la cursa però amb el simple objectiu d'acabar. Demà nova cursa en el mateix lloc i mateix mapa, a veure si tot plegat em surt millor.