dilluns, 24 de maig del 2010

De nou Calella

Torno a Calella per tercer any consecutiu. M'agrada el lloc i no està massa lluny de casa. Em servirà per entrenar pensant en el campionat de Catalunya de Relleus del proper diumenge.
Fa uns dies que no em trobo massa bé físicament i he decidit fer-la tot xino-xano, trotant als plans i baixades i caminant a les pujades. He agafat la càmera i faré fotos al llarg de la cursa.
Començo amb un camí en lleugera baixada que de moment faig caminant per trobar fàcilment les dues primeres fites. Camí de la 3 toca una forta pujada i un cop salvat el desnivell, en la baixada me la passo, però rectifico de seguida.
Troto fins a la 4 i a la 5. La 6 està més lluny, però aquí hi ha un bucle interessant i em poc terreny es troben 4 fites.
M'oriento amb facilitat i reconec els diferents elements del terreny. Passo pel costat de les torretes i veig que des del mar va pujant la boira. Un fenomen ben estrany en un dia ben primaveral.
Camí de la 12, l'escala del mapa em juga una mala passada. No calculo bé i em passo de llarg. No és la primera cursa en la que em passa. Gairebé sempre penso en 1:10000 i això comporta aquestes errades en algunes ocasions. Simplement tinc que desfer el camí.
Segueixo amb el meu pla inicial. La  13 ja està a l'altra banda de l'autopista que travessem per un túnel. Hi ha cinc fites en aquesta zona. Em permeten de nou posar en practica diferents tècniques d'orientació.
Feta la 18 cal travessar de nou el túnel i enfilar-se de valent per assolir la 19. Aquesta pujada se'm fa feixuga i em trobo cansant, però la cursa ja s'acaba. Només resten 3 fites que trobo sense massa dificultat, i enfilo el darrer tram de la cursa de nou amb fort desnivell per acabar amb 2-01-29, i el darrer classificat, però havent gaudint plenament de la cursa.