dijous, 20 de maig del 2010

La Barcelona Sprint Cup acaba a Sant Cugat

Aquest passat diumenge vaig anar al Parc Central de Sant Cugat del Vallès per acabar la meva participació a la Barcelona Sprint Cup que es va iniciar el mes de novembre passat en una cursa al Barri Gòtic. Han estat 6 dobles curses en diferents parcs i zones de Barcelona, la citada del Barri Gòtic, Parc del Guinardó, Fonts de Montjuïc, Fòrum, Parc Güell i aquesta.
Malgrat que m'agrada més córrer a la muntanya la rapidesa d'aquestes curses em diverteix, ja que t'obliga a estar en tensió al llarg de tota la cursa. No deixa un moment de relax.
Afrontava la cursa en la 18ª posició en la classificació general i amb la possibilitat d'escalar posicions. Per tant l'estratègia era clara, sortir el més ràpid possible i arriscar. I així vaig tractar de fer-ho, però ja des del moment de l'escalfament vaig notar les cames molt pesades. Aquesta va ser la sensació física al llarg de les dues curses. Malgrat que m'orientava bé, no anava tot el ràpid que volia. Com sempre una mica millor la segona cursa que la primera.
Malgrat aquestes males sensacions físiques, vaig gaudir de les dues curses i vaig escalar fins la 14ª posició general quedant molt satisfet d'aquest resultat final.