dijous, 9 d’octubre del 2008

Mal dia, però líder!

La de diumenge va estar una cursa en que no em vaig sentir còmode en cap moment. De fet ja fa unes quantes curses de copa catalana que les acabo amb aquesta mateixa sensació de que les coses no han sortit del tot bé. Va ser una jornada de males sensacions malgrat haver començat amb bon peu i localitzar les primeres cinc fites sense massa complicacions, però quan volia córrer em trobava pesat. La respiració era feixuga i em costava pensar i això va ser així al llarg de tota la cursa.
Tinc petites errades en la 6 i la 7, i no aconsegueixo concentrar-me en el mapa i en la cursa. Arribo al lloc on suposo que s'ha de trobar la 9. Tot quadra, però no hi és. Torno enrere i em reoriento. Ja torno a ser el mateix lloc on estava abans i allà estava. Com és possible que la primera vegada no hagi vist la fita ? He perdut molt de temps. Estic a mitja cursa, però el meu ritme és lent.
La 10 està molt lluny, a més d'un Km. i l'elecció d'itinerari és important. Malgrat trobar la manera d'arribar-hi no ajusto prou bé el recorregut i torno a perdre temps que es va acumulant. Està clar que no era el meu dia. Vaig anar trobant les fites però estava lent i moltes vegades encara que hi estava ben a prop em costava trobar-les.
Ja només en queden tres, però el camí cap a la 16 té un fort desnivell i em costa superar-lo. Bé ja soc a dalt i ara tracto de córrer per acabar com abans millor. Arribo amb gairebé 2 hores en concret 1-59-22 per fer 4800 metres i 18 fites. Mal resultat, però en la classificació general de la Copa Catalana de H45 aconsegueixo enfilar-me al liderat a falta només de tres curses per cloure la temporada.
Tinc que mirar de tornar a les bones sensacions de les curses de primavera per mantenir aquesta privilegiada posició.