diumenge, 9 d’octubre del 2011

Una cursa ràpida a L'Esquirol.

L'endemà de la cursa de relleus tocava tornar a Osona per córrer una nova cursa de la Copa Catalana. Després de les darreres curses de Copa aquesta era una cursa curta, 5100 metres i 23 fites. El centre de competició estava al poble de L'Esquirol al costat de la Fira del Llibre de Muntanya. 
Surto prudent però aviat em situo en el mapa i començo a anar ràpid. Em trobo bé i no noto l'esforç de la cursa d'ahir. La temperatura és ideal per córrer. El Puigsacalm ens vigila de ben a prop. A la fita 3 vaig massa ràpid, i confiat, i encaro la terrassa que no toca, però rectifico ràpid, però algun minut hauré perdut. 
No sé massa exactament que faig però buscant la 5 vaig a parar al costat d'una riera. Tinc que resituar-me per trobar-la, una altra pèrdua de temps, i ja van dues. A la 7 també hi perdo una mica de temps i això que estava ben a la vora, però em costa de veure. 

La resta les trobo amb rapidesa i em trobo bé físicament. 
Una altra pèrdua de temps en la 11. Allà no sóc l'únic que em despisto. Ens hi trobem uns quants de la categoria. Aquesta serà la darrera errada. 
A partir d'aquí vaig molt directe en totes les fites i en algunes d'elles molt ràpid corrent pel mig dels camps i dels boscos. Des de les zones més elevades del terreny de competició es pot contemplar en alguns moments tot de gent corrent en diferents direccions i mirant el seu mapa. És una imatge que poques vegades es pot veure. 
Estic molt concentrat i estic gaudint molt de la cursa. En algunes moments esbufego de valent. Acabo satisfet de com m'ha anat 1-15-10. Després de 3 curses seguides de més de 3 hores considero que aquest és un bon temps. Però malgrat tot, segueixo en les darreres posicions de la categoria. Seguiré entrenant amb regularitat per poder mantenir aquestes sensacions en les properes curses.