diumenge, 4 de març del 2007

Orientació en un lloc conegut

Per primera vegada correré una cursa d’orientació en un lloc conegut: el bosc de Can Deu. Aquest va ser el lloc on fa uns 30 anys vaig començar a córrer. La quantitat de voltes que he fet  pels camins d’aquest indret són incomptables!
Avui no necessitaré la brúixola per orientar-me, però malgrat tot l’agafo. Només arribar em trobo amb el Pau i parlem una estona. Ell surt 30 minuts abans que jo. Faig un passeig pel bosc abans de començar i ja estic a punt. Ja és hora.
Miro el mapa i situo perfectament on són les primeres fites que trobo sense problemes. En algunes sé exactament el lloc on les trobaré. En tinc que trobar 20 en 4.900 metres de recorregut lineal.
En la cinquena porto 15 minuts de cursa. Podré baixar de l’hora per primera vegada! De la 7 a la 8 hi ha un 1km. en línea recta. Trigo més de 7 minuts, però tot va bé. En la cerca de la 10 em despisto una mica i em costa localitzar-la. Soc a la meitat i porto 37 minuts. El repte de baixar de l’hora serà complicat. Però ara les fites estan totes molt juntes. Es tracta d’accelerar i així ho faig.
Trobo la que fa 15. Porto 49 minuts. Encara és possible. Mentre m’acosto a la 16 veig al Pau. Vaig a per ell! Però la 17 també se’m resisteix una mica. Ja només en queden tres! Vaig a tope per fer un temps final de 1-03-48. Arribem pràcticament junts amb el Pau.

He estat a prop de baixar de l’hora. Com sempre comentem amb els companys com ens ha anat la cursa i les dificultats i despistes que hem tingut. Un cop a casa reviso els temps de fita a fita i en 9 fites he trigat menys de 2 minuts a localitzar-les. Estic satisfet.
Demà torno a tenir cursa d’orientació! Feia temps que no feia dos curses en un cap de setmana. De fet no acostumo a fer-ho. A veure com anirà demà. Tinc dubtes de si acusaré l’esforç d’avui.