divendres, 27 de març del 2009

Arboretum i Torrenegra

Una cursa d'orientació molt a prop de casa a la que es pot arribar amb tren no és massa freqüent en aquest tipus de curses que sempre es fan en zones rurals o boscosos lluny dels nuclis urbans.
Sortia davant de l'Auditori de Sant Cugat i era bàsicament de promoció pels escolars de Sant Cugat, però també hi havia circuïts pels habituals.
Me la prenc com un nou pas en el meu aprenentatge i per tant opto per fer el C1, el circuït més llarg i difícil. Eren 5200 metres, 27 fites i 130 metres de desnivell. Sortida urbana, tantes fites i tan poc desnivell em feien pensat en una cursa ràpida i així va ser.
Les primeres fites eren en un parc darrera el propi Auditori. Amb 3 minuts ja tenia les 4 primeres. Travesso la carretera, deixo el parc i m'endinso en una zona boscosa per continuar cercant noves fites. Corrent per un camí em trobo amb un arbre que m'impedeix seguir. Em despisto una mica pel mig del bosc i quan retrobo el camí no sé exactament on em trobo situat, fins que arribo a un descampat. Tinc que desfer el camí i tornar enrere per trobar la 7. Corro ràpid per camins fins la 8. I en la 9 faig rumb sense problemes per mig d'un camp. En la cerca de la 10 abandono el camí per tal de fer drecera, però no és possible travessar i haig de retornar al camí.
Segueix sent una cursa ràpida. En la cerca de la 15 tinc que trobar un camí que surt de la part alta del talús. Entro en un parell de forats que semblen camins, però que resulta que no ho són. Finalment trobo el que cercava i continuo la cursa.
En la 19 entro de nou en el parc del principi. Les darreres fites estan allà i en poc menys de 5 minuts ja he acabat.



Han estat 57-09, l'11 de 13 acabats, menys d'una hora d'una cursa ràpida  i divertida. Entenc perfectament el per què del nom d'Arboretum en aquest mapa. Gairebé totes les fites estaven en els arbres.
Comentaris de la cursa amb alguns companys i coneguts, un passeig agradable per Sant Cugat gaudint del matí primaveral que feia i cap a casa.