divendres, 20 de gener del 2012

Mala nit

La meva cinquena cursa nocturna de la temporada i la primera en una setmana ja plenament laboral. M'he decidit a participar perquè no està pas massa lluny de casa, just al Parc de l'Oreneta a prop de Can Caralleu, tan sols 20 minuts en cotxe. En el moment de sortir de casa tinc mandra, però un cop allà en tinc ganes. La proposta és divertida: 8 fites i 4 fites mòbils, tota una novetat per a mi. Veig difícil poder fer les fites mòbils, però les altres 8 les veig possibles.
Ens reunim una bona colla a la sortida. Ja amb el mapa a la mà em costa molt prendre la decisió per on començar. La primera fita (37), em resulta fàcil i m'animo i vaig per la segona, dins del parc de l'Oreneta. No m'oriento entre els seus camins i la deixo per més endavant. Vaig a per la fita mòbil nº 2 que tinc a prop i considero assequible. La següent (34) la trobo sense dificultat. M'ajuda que tots els competeixen per guanyar van en direcció contrària a tota velocitat. Però ben aviat m'encallo de nou entre els camins d'un parc en la cerca de la 33 i va passant el temps . Finalment ja tinc 3 fites + 1 mòbil. 
Torno a cercar la que m'havia deixat (31), atacant ara des del triangle i em torna a costar però al final ja la tinc. Abans d'acabar veig possible trobar-ne 3 més. Puc agafar un bon ritme de cursa pels carrers propers al Parc, però només en localitzo dues (38 i 35), la 32 no la trobo. No m'ha ajudat gens trobar-me allà a un parell més d'orientadors que tampoc l'han localitzat. Enfilo ràpid cap a l'arribada. 6 fites + 1 mòbil un pobre bagatge per una mala nit d'orientació, 1 hora 39 minuts i 49 d'entre 53 classificats
Un cop a casa analitzo les decisions que he pres al llarg de la cursa i tenia molt millors opcions. He estat especialment espès. Ara bé, tot es veu molt més fàcil des de casa amb una bona llum i amb temps per pensar. De moment deixo les nocturnes, per ara, encara que no descarto pas del tot fer-ne alguna més abans no acabi la lliga de nocturnes.